پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2998
-
الف
+

معرفی اعضای یک بخش از جشنواره تئاتر فجر

مدیر بخش «دیگرگونه‌های اجرایی» جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، بر اساس حکم نادر برهانی مرند دبیر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، علی اصغر دشتی به عنوان مدیر و کیوریتور بخش «دیگرگونه‌های اجرایی» این رخداد نمایشی منصوب شد.

علی اصغر دشتی متولد سال ۱۳۵۵ کارگردان و مدرس تئاتر و موسس و سرپرست گروه تئاتر «دن‎کیشوت» است. 

دشتی همچنین نسیم احمدپور، حمید پور آذری و نرگس هاشم پور را به عنوان اعضای شورای انتخاب ایده های-مراحل اولیه- بخش دیگرگونه‌های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب کرد.

گفتنی است آثار متقاضی تولیدات تازه بخش دیگرگونه‌های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در چهار مرحله به انتخاب نهایی خواهند رسید و علاوه بر شورای فوق در مراحل بعدی بنا به طبقه‌بندی‌های تخصصی فراخوان و بنا به ضرورت مشاوران تخصصی در کنار شورای انتخاب ایده‌ها قرار خواهند گرفت.

نسیم احمدپور متولد سال ۱۳۵۵ دارماتورژ، کارگردان و فیلمنامه‌نویس دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

حمید پورآذری متولد سال ۱۳۴۷ نویسنده و کارگردان تئاتر و فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی موسس و سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» و مدرس کارگردانی و بازیگری در آموزشگاه‌های مختلف و همچنین مدرس دانشگاه‌های تهران، هنر و سوره است.

نرگس هاشم پور دارای دکتری فلسفه با گرایش مطالعات تئاتری از برلین و مدرک دکتری از مرکز تحقیقات بین المللی «تلفیق فرهنگ‌های اجرایی» در همین شهر است. تدریس و برگزاری گارگاه‌های متعدد در کشور‌های مختلف همچون دانشگاه فرای برلین، دانشگاه رویال سنترلندن و دانشگاه کنت از دیگر سوابق حرفه‌ای این هنرمند است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

ه خ/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر